PERSONAL . NEWS

flaw

Hai Welcome Here


" I dare myself to be rare. I put my fav to hello kitty "

life

follow


click to know

We can chatting here

  • link blog sahaja dibenarkan
  • exchange link? inform di sini




  • Awak orang mana? (KL or Selangor)}
    Wednesday | 20:41 | 3Comment

    Assalamualaikum,

    sumber : cbox

    see ada orang tanya aku asal mana? aku memang pernah terfikir nak tulis pasal entri ni tapi kebetulan ada orang tanya ni aku pun jawab la. Sounds like tak penting pun. Cuma aku ni jenis bila orang tanya aku jawab. Disebabkan dia tanya aku tanpa link blog, aku terpaksa la buat entri. Tadi aku try search "blog anis adilah" tapi banyak sangat, aku takut salah blog je ehehehe. 

    Q : AWAK ORANG MANA YE

    A: okay saya orang Wilayah persekutuan Kuala Lumpur, macam pelik pulak tapi memang aku dilahirkan dekat KL. Ramai orang cakap KL tu Selangor. Pada pendapat aku KL memang Selangor sebab kedudukan KL memang dalam Selangor. Tapi sebanarnya KL dan selangor adalah berbeza. KL ialah Wilayah dan Selangor ialah negeri.

    Wilayah ni tak ditadbir oleh kerajaan lain tapi negeri ye. oh ya nombor ic pun lain ye. Selangor 10 dan KL 14. 

    So i was  born in KL, live in Selangor and studying in Johor.