PERSONAL . NEWS

flaw

Hai Welcome Here


" I dare myself to be rare. I put my fav to hello kitty "

life

follow


click to know

We can chatting here

  • link blog sahaja dibenarkan
  • exchange link? inform di sini




  • End Year Giveaway by seindahcerita}
    Sunday | 23:12 | 3Comment

    Assalamualaikum,


    klik banner

    Dah 3 hari aku tak update blog so aku ambil jalan mudah untuk update dengan join giveaway. bukan tak nak update tapi hilang mod sebab blog acc ada problem. suddenly tak boleh follow blog orang. Setiap kali visit blog mesti site follow hilang. Bila aku sign out acc then aku visit balik ada je. 
    perkara ni berlaku dah hampir 4 hari plus hari ni. aku fedup. 

    So aku pun join this giveaway. nak penuhi syarat pun agak susah sebab setiap kali pergi blog sponsor mestu ruang follower kosong. bukan salah internet lembap tapi blog aku ada masalah. Tapi takpe akhirnya join dah. hopefully menang lah ye. Semua pemenang random pick so doakan luck tu sampai kihkihkih.

    Labels: